2012-04-05

Hemma...

Frekvensen av uppdateringar har ju knappast duggat tätt de senaste dagarna. Flytt och en svår förkylning är det som jag kan skylla på. Dagen vi flyttade från Norrköping hade jag feber, snor i hela hjärnan och hostade så att jag trodde lungorna var på väg att komma upp. Tur att vi hade flyttfirma!

Min första vecka på mitt nya arbete har också präglats av förkylning och svårt att hänga med. Nu börjar jag dock se ljuset i tunneln...

Vi har bytt 1979 mot 1756 och det finns oändligt mycket att berätta, fotografera och blogga om. Vänta ni bara...





3 kommentarer:

  1. Vilket hus! Skönt att ni flyttat in nu.

    SvaraRadera
  2. gu va snyggt,bor ni där?

    SvaraRadera
  3. Ja, vi bor faktistk i det huset. Jag har inte riktigt smällt det... Ibland när jag kommer hem om kvällarna kan jag bli sittande i bilen och bara titta på huset. Det är fantastikst!

    SvaraRadera