2013-11-15

Jag har tappat rösten!

Jag  gjorde ett försök i våras att komma tillbaka, men så tappade jag rösten igen. Den största problemet för mina stämband handlar om att jag upptäckte att min anonymitet var bruten. Jag ville berätta om saker som berör mig på riktigt. Jag vill inte bara lägga ut bilder på vackra blommor och goda kakor. Och jag vill göra det i anonymitet. Nu har hela sommaren gått och hösten med och jag har upptäckt att jag saknar mitt bloggande. Och jag har kommit fram till att jag vill börja om. Leta inte efter mig! Vill jag att du ska läsa min nya blogg kontakter jag dig! Okey? Bra, då kommer vi överrens om det!
 
Tack till alla er som har besökt den här bloggen och som då och då har lämnat en hälsning. Jag har uppskattat alla.
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag läser gärna din nya blogg! (...och för mig är du fortfarande anonym)

    SvaraRadera
  2. Åh, Nelle! Jag kontakter dig snart igen... Du vet jag saknar dina glada tillrop!

    SvaraRadera