2012-02-20

Grönt är inte alltid skönt...

Som ni ser har bloggen bytt utseende. Jag kände att det gröna och gråa inte var så kul längre. Så gav den ena det andra och nu så blev bloggen vit istället. Får se vad som händer framöver...

Jag skapade bloggen i somras. Mest för att jag hade köpt en på tok för dyr kamera och såg att många av mina bilder inte blev så tokiga trots allt. Kanske skulle jag våga dela med mig av dem till andra. Jag har valt att vara anonym, då jag på ett sätt är en offentlig person genom mitt arbete. Det känns viktigt för mig att inte blanda ihop blogg och arbete! Inte trodde jag att jag skulle få några besökare, förutom min man då, men det har jag faktiskt fått... Märkligt kan jag tycka eftersom det finns så oändligt många fina bloggar därute; mycket finare än min.

Som ni ser har jag lagt ut länkar till andra bloggar som jag regelbundet besöker, men skulle du vara en av mina besökare som vill vara med i listan kan du väl ropa till. Skriv en kommentar så får du också plats...

Ha det fint!


1 kommentar:

  1. du har verkligen förbättrat bloggen jättemycket! väldigt fint!

    SvaraRadera