2012-02-08

Att sälja sitt hus...

Matrum


Inför vår husförsäljning hade vi en fotograf på besök här om dagen. Han tog så fina bilder! Han fick till och med vårt lite risiga radhus att se ut som en riktig pärla. Vem blir inte sugen på att köpa ett hus med ett kök/vardagsrum som detta!?

Även fast jag verkligen vill flytta och ser fram emot det så känns det lite vemodigt. När vi köpte och flyttade in för fem år sedan hade jag många tankar på vad jag ville fixa till med tiden. Många av dem sakerna blev aldrig gjorda och det känns lite trist att gå vidare i livet utan att ha fått göra dessa saker. Men... Nytt hus, nya utmaningar!

4 kommentarer:

  1. Åh, tack! Jag tycker att det är kul med heminredning och jag fixar gärna lite själv. Det är faktiskt bara soffan och köksbordet som jag har köpt som nya alla andra möbler som syns på bilden har jag köpt på loppis eller ärvt av släktingar.

    Men vänta bara till jag kan visa bilder från vårt nya hus. Det är fint!!!

    SvaraRadera
  2. Det ser jag fram emot!

    Hälsar en lägenhetsmänniska som samlar på inredningstidningar.

    SvaraRadera
  3. Det gör jag oxå, samlar på inredningstidningar alltså!

    SvaraRadera