2011-11-09

Skulle inte tro det...


För ett par veckor sedan fotograferade jag och bloggade om ett ödehus inte långt från där vi bor. Nu i helgen cyklade jag upp dit igen för att ta lite fler bilder. Korna som tidigare i höstas betade i hagen var inte längre kvar så jag gick ut i hagen och tog tog lite bilder där också. En bild på huset...


En vacker höstbild... Eller kanske mer?
När jag tömde kameran nu ikväll och tittade närmare på bilderna ser det ut som en person eller skuggan av en person som står mellan mig och huset. Men jag var helt själv...

Jag har aldrig trott på spöken och tänker inte börja nu heller, men det ser allt lite underligt ut. Inte heller i förstoring kan jag förklara vad skuggan är eller kommer ifrån. Vad tror ni, finns det spöken?

4 kommentarer:

  1. Helt omöjligt är det nog inte....

    SvaraRadera
  2. Tror du... Men varför skulle just jag lyckas fånga ett spöke på min husbild. Låter otroligt liksom!

    SvaraRadera
  3. jag tänker också så att det finns mycket vi inte känner till,så varför inte? ser ju skumt ut!

    SvaraRadera