2012-01-25

Ett vinnande koncept...


Nu ska jag dela med mig av ett vinnande koncept. Åk på anställningsintervju när du bara har sovit typ två timmar på natten. Svimma (dramatiskt) på den efterföljande lunchen med din nya chef. Åk ambulans till närmaste sjukhus. Sov över där. Var övertygad om att det är kört. Få jobbet! Det fungerade för mig iallafall...

Men nu är det bråttom i svängarna. Jag ska börja redan 1 april. Ny bostad har vi redan men jag ska sälja den nuvarande bostaden. Mäklaren kommer på måndag och vi håller på och fixar här för fullt. Lite högre standard än huset på fotot håller allt vårt radhus och jag är säker på att det inte kommer att bli några större problem med försäljning. Men lite stressad känner jag mig allt...


2 kommentarer:

  1. hoppas allt att ditt hus håller lite högre klass än det på bilden hoho..

    SvaraRadera
  2. Så det var så det gick efter svimningen... Grattis till jobbet och lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera