2011-12-29

Aj...




4 kommentarer:

  1. Det undrar jag med. Hoppas att det inte är något allvarligt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag var på en anställningsintervju igår... Det gick bra, men när jag skulle åka därifrån så svimmade jag och när jag vaknade upp hade jag otroligt ont i huvudet. Jag fick åka abulans och göra skallröntgen på närmaste sjukhus, där jag oxå fick stanna över natten. Tack och lov var det inget fel på mitt huvud utan svimningsanfallet berodde nog på att jag har arbetat dag och natt sedan i somras och sedan kanske inte ätit så bra under senaste tiden... Nu är jag hemma hos min mamma och blir ompysslad. Vi får väl se hur det blir med det nya jobbet...

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken rysare! Skönt ändå att det inte var något fel på huvudet. Se till att vila ordentligt nu. Jag håller tummarna för att det ordnar sig med jobbet!
    Kram!

    SvaraRadera