2011-12-30

Guld, rökelse och myrra...



Den här bilden tog jag för en massa år sedan i en kyrka i Frankrike. Den förställer de tre vise männen som kommer med sina tre gåvor av guld, rökelse och myrra till Jesusbarnet. Det är ju lite för sent med julbilder och det är ju för tidigt med trettondags bilder, det var ju faktiskt då som de tre kom fram till stallet, men det får bli den bilden iallafall idag. Ha en fin kväll alla!

Förövrigt kan jag tala om att jag har kommit hem nu. Jag har fortfarande ont i huvdet, men jag hoppas att det ska bli bättre snart!

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år Nilla!
    Ta det lugnt och försök låta bli att svimma under 2010 :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du menar 2012! :-)

    SvaraRadera
  3. Eeeh, jo det gör jag! Hur gick det där till?

    SvaraRadera