2011-12-05

Öde...

Jag har hittat ett nytt ödehus. Det börjar nästan bli lite av en sport; att hitta nya ödehus och fotografera dessa. Jag kan inte riktigt förklara min fascination, men det är roligt att se detaljer och sedan fantisera ihop en historia åt huset och de människor som en gång bodde där.

De där mysiga adventsbilderna som jag lovade får nog vänta ett par dagar till. Det kanske är det trista vädret som gör att allt som har med jul att göra känns som flera månader bort...











3 kommentarer:

  1. ugly n beautiful at the same time**?

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande trakt ni bor i!

    SvaraRadera
  3. Nja, det vet jag just inte. Det här huset hittade jag när jag var på väg till Örebro för ett par veckor sedan. Men jag har hört att det ska finnas ytterligare ett ödehus inte långt ifrån "spökhuset". Har aldrig varit där men ska nog försöka hitta det någon dag framöver...

    SvaraRadera